linneasmom

Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Jenny - 20 februari 2016 09:10

 


Mina älskade änglar.

Mina älskade barn.


Varje morgon är det mys och kvalitets stund med barnen.

Sofie har sovit, ätit och skitit så är hon nöjd och full av skratt och leenden på morgonen. Linnea busar med lilla syster och även hon smälter när Sofie ger en ett stort leende. 

Linnea och jag pratar och planerar dagen, myser i soffan, och gör något ihop när Sofie ligger i sitt babygym och skrattar. 


och snälla som vi är låter vi sambon få sova lite längre än oss andra :P


Denna familj är den bästa för mig, har stunder då allt kan kännas kaos men för det mesta så är vi alla lyckliga ihop. Äventyr, bus, mys - det är vår vardag. Och skulle inte vilja ändra den något :)


Älskar mina barn och min sambo. Det bästa i mitt liv är denna familjen .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ung mamma , har en dotter som heter Linnea.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards