linneasmom

Direktlänk till inlägg 9 mars 2016

början av träningen.

Av Jenny - 9 mars 2016 17:17

Början av träningen, testade gymet som sambon tränat på så jag drog helt enkelt med honom. Sa till honom att han ska träna och efteråt var det väldigt uppskattat :)


Jag tränade bara cirka 30 min till att börja med då allt var nytt för mig. Fick en snabab visning över hur maskinerna funkade så jag hade något att börja på. Körde mest benen idag faktiskt. Lite på axlarna men kändes mest i benen då den maskinen var en jag kände igen sen förut :) 


Jag funkar väl så att jag vill veta hur de fungerar för att känna mig säker och trygg i att jag gör rätt så ingen skada sker på mig eller maskinen. 


Sedan på eftermiddagen så blev det en tur till stan med hela familjen. Tog en sväng till biblioteket så Linnea fick spela lite spel, rita och låna nya böcker. Ska börja läsa en bok med olika kapitel, blev faktiskt ronja rövardotter denna gång. Så istället för att läsa en bok varje kväll så blir det läsa något kapitel vid läggning istället för en hel bok. 

Lärorikt för Linnea då man får läsa fortsättningen nästa dag och nästa dag igen :)

Bara varit massa bus och lek på eftermiddagen med stora tösen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 19 april 2016 07:12

I helgen som varit så fick jag mitt tränings program av en vän till Andreas som är en personlig tränare. Jätte snält och roligt att hon skrev ett tränings progra åt mig.  Fokus ligger i stabilisering så de små musklerna tränas rätt först. Så detta ...

Av Jenny - 14 april 2016 18:54

Skriver nu bara ett kort inlägg då jag har Sofie på magen i bärselen och att sitta stilla med henne är inte så populärt alltid... hon tycker om när det händer saker och man rör sig med henne :)   Dopet var lyckat, väldigt vackert och alla våra gä...

Av Jenny - 7 april 2016 09:32

Nu närmar sig dopet för vår lilla flicka Sofie.  Prästen har varit här och gått igenom dagordningen, jag vill ha ett rätt enkelt dop. Blir två psalmer, en liten bön och såklart sjalva dopet av lilla tösen. Bjöd en hel del gäster men tyvärr så var...

Av Jenny - 31 mars 2016 16:50

Huset vi tittade på som var näst intill perfekt för oss gick upp i budgivningen till det priset jag gissade på och det tyckte jag inte var värt för det huset med tanke på besiktnings protokollet, tvungen åtgärda ett och annat innan nästa vinter .  ...

Av Jenny - 29 mars 2016 09:54

Då vi letat hus ett rätt bra tag och varit på några husvisningar senaste halvåret så börjar det bli rätt spännande nu.   Vi har varit och tittat på ett jätte fint hus, bara flytta in i princip. Innan har vi tittat på hus med behov av renovering...

Presentation


ung mamma , har en dotter som heter Linnea.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards