linneasmom

Direktlänk till inlägg 27 februari 2016

Helg igen :)

Av Jenny - 27 februari 2016 16:26

Varit sportlov här nere i Skåne och tösen har varit hemma med mig hela dagarna då sambon arbetat oerhört mycket. Det blir mer jobb för honom både i företaget och på bion när det är lov för ungdomar. Härligt för honom :)


Så jag och barnen har hängt en hel del på stan denna veckan, det har varit massor av fika, viss shopping och massa skoj på biblioteket :)

Äntligen hittat kläningar till mig och barnen för bröllopet vi ska på nästa helg :D Matchande färger för oss alla tre tjejer :) Kommer bli så snyggt!

Jag vill dock hitta något fint passande smycke till och eventuellt en kavaj. 


Idag är sambon iväg med sina polare för svensexan för hans barndomsvän :) Jag fick höra deras planer och tror faktiskt att dem har riktigt skoj ihop idag. Men tyvärr så var det en vaken natt med Sofie för oss så hoppas älsklingen min inte är allt för trött och orkar med hela dagen och sen är det jobb för honom sista dagen imorgon .


Sen nu närmar det sig också sambons födelsedag. Jag har lite planer inför den dagen. Jag har idag varit iväg och köpt presenten till honom. Tror han kommer bli riktigt glad för den :D 

Sen nu sitter jag och ringer runt till hans föräldrar så ska jag bjuda över dem på hans födelsedag på lite kaffe och tårta. Jag kommer dock inte baka egen tårta iår då det kan bli jobbigt och stressigt med barnen. Så när han fyller år smiter jag iväg och hämtar tårta istan utan hans vetskap om detta :P 

Undra bara hur jag ska få honom att stanna hemma den dagen vid ett visst klockslag utan att avslöja varför.... Får fundera ut detta :)


Kort fattat så har jag haft en vecka ensam med båda barnen, haft vakna nätter ibland med minstingen. Jag känner mig rätt så trött nu när helgen kommit. Och ikväll får sambon inte sova i sängen ifall han druckit för mycket då jag är väldigt noga med alkohol och barnen... Vissa kanske till och med tycker jag är för petig. Men sådan är jag :P

Så kan väl säga jag längtar till måndag då sambon är ledig. Jag har haft en önskan hela veckan och det har varit att få lite egen tid på förmiddagen för att färga håret men den tiden har ännu inte kommit så jag längtar till måndag då jag verkligen saknar min sambo när han arbetat så här mycket. 


Han är så duktig som orkar jobba så mycket på båda sina jobb en sån här vecka samtidigt som han inte alltid får sova hela nätterna för minstingen kan vakna då och då ... Så glad och stolt är jag över många saker med min underbara, fina sambo. Känner mig så älskad   


Så klart har Linnea hittat på roliga saker med sin bästis också. Hon har varit på teater, bio och haft kompisen över hos oss. Tror stora tjejen tycker det varit ett bra lov trots att hennes pappa jobbat så mycket,, men det är klart hon saknar honom också .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 19 april 2016 07:12

I helgen som varit så fick jag mitt tränings program av en vän till Andreas som är en personlig tränare. Jätte snält och roligt att hon skrev ett tränings progra åt mig.  Fokus ligger i stabilisering så de små musklerna tränas rätt först. Så detta ...

Av Jenny - 14 april 2016 18:54

Skriver nu bara ett kort inlägg då jag har Sofie på magen i bärselen och att sitta stilla med henne är inte så populärt alltid... hon tycker om när det händer saker och man rör sig med henne :)   Dopet var lyckat, väldigt vackert och alla våra gä...

Av Jenny - 7 april 2016 09:32

Nu närmar sig dopet för vår lilla flicka Sofie.  Prästen har varit här och gått igenom dagordningen, jag vill ha ett rätt enkelt dop. Blir två psalmer, en liten bön och såklart sjalva dopet av lilla tösen. Bjöd en hel del gäster men tyvärr så var...

Av Jenny - 31 mars 2016 16:50

Huset vi tittade på som var näst intill perfekt för oss gick upp i budgivningen till det priset jag gissade på och det tyckte jag inte var värt för det huset med tanke på besiktnings protokollet, tvungen åtgärda ett och annat innan nästa vinter .  ...

Av Jenny - 29 mars 2016 09:54

Då vi letat hus ett rätt bra tag och varit på några husvisningar senaste halvåret så börjar det bli rätt spännande nu.   Vi har varit och tittat på ett jätte fint hus, bara flytta in i princip. Innan har vi tittat på hus med behov av renovering...

Presentation


ung mamma , har en dotter som heter Linnea.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards