linneasmom

Alla inlägg den 16 februari 2016

Av Jenny - 16 februari 2016 12:48

I söndes var det alla hjärtans dag som ni alla vet. Jag fick ett par fina örhängen av min älskling och nybakade bullar till frukost. Men det var allt vi hann tillsammans den söndagen i princip. Jag ksulle iväg med Sofie på babysim och sen började han jobba innan vi kom hem från badhuset. 


På babysimmet så fick Sofie göra sitt första dyk , vi fick lära oss nya grepp hur man håller barnet i vattnet och hon fick testa på att simma med en simring för att lära sig balansen och att flyta med en sådan. Självklart så fick jag ju stötta lite för det var första gången men det gick riktigt bra alltihopa. Sen kommer det jobbiga, duschen! Sofie tycker inte om att duscha och sen klä sig för då är det ju kallt och tråkigt...


Sen igår fick vi fira alla hjärtans dag istället då sambon var ledig. Det gjorde vi genom att ta en tur till Kristianstads lekland med stora tösen och hennes bästa vän fick hänga med. Det var en bra dag för oss allihopa. Alla hade roligt. Alla fick busa loss och lilla Sofie tyckte det var intressant med alla starka färger det fanns. Så det var en helt fantastisk dag för oss alla och så glada vi var hela bunten. 


Nu kommer vi till denna dagen, vi ska åka till Ugllebadet då det är förhöjd temperatur i poolen vilket innebär att både jag och Sofie kommer till att bada. Och stora tösen älskar att bada och det var ett tag sedan sist hon var och badade. Så idag tar vi badhuset som utflykt och sedan efter det så blir det brottning för stora tjejen. Ännu en fullbokad dag.


Lilla tösen har börjat vakna extremt tidigt så det är upp tidigt och fullt ös hela dagarna så sen när kvällen kommer så slocknar jag när barnen somnat. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ung mamma , har en dotter som heter Linnea.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards