linneasmom

Direktlänk till inlägg 3 mars 2016

familjeträff.

Av Jenny - 3 mars 2016 08:25

Igår så fyllde sambon år och det var en bra dag det. 

Dagen började med att sambon tog lilla Sofie så jag fick färga håret i lugn och ro, han var iväg längre än förväntat så då passade jag på att storstäda hemmet. Kände mig riktigt duktig :)


Sen kom han hem med lillan, jag ammade och sen gick jag och hämtade stora tösen på skolan, körde till stan för att hämta tårta och lite mat på stan. 

Så mycket har jag aldrig varit ifrån lillan hittills och jag tyckte det var riktigt skönt att få lite tid att göra något annat än att bara vara med denna lilla flickan. 

Att städa hemmet är inte det lättaste nu för tiden då lillan vill ha mycket närhet och det gör att allt annat får vänta vissa stunder. Barnen är ju trots allt viktigast.


Sedan bjöd jag över mina föräldrar och sambons föräldrar på en liten fika stund med kaffe och god hasselnöts tårta från Lövet :)

Mums!


Sen fick tyvärr sambon åka till jobbet och jobba men han var nöjd med de presenter han fick av oss och han var glad för det vi gjort under dagen för han skulle få en bra dag.

Sen på allt tog Sambon lilla flickan på natten då hon tyckte hon sovit färdigt. Det var en bra dag för oss båda måste jag ju säga. 


Känner mig så lyckligt lottad som har en sån fin familj.


Och kan ju tillägga från förra inlägget, det som kom till ytan har jag accepterat och förlåtit. Så har kommit ytterligare ett steg till att må bättre och vara en bättre person :) Sen så har jag en helt annan förståelse för vissa saker nu än jag hade innan.


Mår bra och är lycklig :)

 
 
Oslofru

Oslofru

3 mars 2016 08:59

Så mysigt :)

http://oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 19 april 2016 07:12

I helgen som varit så fick jag mitt tränings program av en vän till Andreas som är en personlig tränare. Jätte snält och roligt att hon skrev ett tränings progra åt mig.  Fokus ligger i stabilisering så de små musklerna tränas rätt först. Så detta ...

Av Jenny - 14 april 2016 18:54

Skriver nu bara ett kort inlägg då jag har Sofie på magen i bärselen och att sitta stilla med henne är inte så populärt alltid... hon tycker om när det händer saker och man rör sig med henne :)   Dopet var lyckat, väldigt vackert och alla våra gä...

Av Jenny - 7 april 2016 09:32

Nu närmar sig dopet för vår lilla flicka Sofie.  Prästen har varit här och gått igenom dagordningen, jag vill ha ett rätt enkelt dop. Blir två psalmer, en liten bön och såklart sjalva dopet av lilla tösen. Bjöd en hel del gäster men tyvärr så var...

Av Jenny - 31 mars 2016 16:50

Huset vi tittade på som var näst intill perfekt för oss gick upp i budgivningen till det priset jag gissade på och det tyckte jag inte var värt för det huset med tanke på besiktnings protokollet, tvungen åtgärda ett och annat innan nästa vinter .  ...

Av Jenny - 29 mars 2016 09:54

Då vi letat hus ett rätt bra tag och varit på några husvisningar senaste halvåret så börjar det bli rätt spännande nu.   Vi har varit och tittat på ett jätte fint hus, bara flytta in i princip. Innan har vi tittat på hus med behov av renovering...

Presentation


ung mamma , har en dotter som heter Linnea.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards